محمد صدرا حقشناس گرگابیمحمد صدرا حقشناس گرگابی، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

برای محمدصدرای کوچولو

بلی عزیزم!

1394/6/19 0:23
نویسنده : حانی مون
340 بازدید
اشتراک گذاری

اپشن جدید به سخن اومدن شما پسر عزیزم ،خیلی بامزه و هیجان انگیزه جونم.خیلی شوق داشتم تا صدای شما رو بشنوم.واقعا که خیلی زیاد بامزه است که یک نینی کوچولو بتونه حرف بزنهذمثل بزرگ ترها.البته اون جای قضیه سخت می شه که خیلی باید حواس بزرگ ترها به شما باشه.چون طوطی کوچولوی خونه،حواس شنوایی اش به شدت فعال و پیگیره تا یه چیزی توشه بگیره و اون رو تکرار کنه.یه وقتی ،یه کلمه ای،دیگه نمی شه از حافطه اش هم پاکش کرد.خیلی خیلی سخته.مامانی خیلی منتظر بودم تا صدای قشنگت رو بشنوم.از اون جایی که کلا از عنفوان نینی ای علاقه ی خاصی به تلفن،موبایل و ای فون داشتی و خیلی توی کفش بودی و هستی،اولین کلمه ای که گفتی و اپشن سخن گویی ات فعال شد،بلی بود که یه روز بعدش کلمه عزیزم هم بهش اضافه شد.اونقدر این دو کلمه رو ناز دار و قشنگ ادا می کنی که فکر نمی کردم،شنیدن این دو کلمه ساده ولی پر محتوا،اینقدر من رو سر وجد بیاره و شروع کنم به قربون صدقه رفتن پسر عشقم.خیلی عسلی شیرینم.کنار شما زندگی هر لحظه اش خاطره است و هیجان انگیزترین وقایع در عین بسیار ساده بودن کنار تو اتفاق می افته.خوشبختی دیدن وقایع ساده است و پر رنگ تر کردن اونها.هیچ وقت فکر نمی کردم این جمله درست باشه.ولی حالا با وجود شما میوه دلم و نور چشمم واقعا این جمله درسته و صحت دارخ و عملیه.توصیه می کنم همه یه پک محمدصدرا سفارش بدهند تا مزه ی خدای مهربون توی زندگی با برکت شون جاری بشه....دوست دارم مامانی دوست داشتنی من

پسندها (1)

نظرات (0)