محمد صدرا حقشناس گرگابیمحمد صدرا حقشناس گرگابی، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

برای محمدصدرای کوچولو

دستیابی به ارتفاعات

1393/10/2 1:03
نویسنده : حانی مون
149 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا,هر روز بیشتر از روز قبل علاقه ات به ارتفاعات رو از خودت نشون می دی میوه دلم:-*انگار عجله داری تا زودتر روی پاهای قشنگت ایستاده,دنیا رو نگاه کنی نفسم :-*باید بگم هوای این بالاها زیاد با پایین تفاوت نداره.ولی حس تسلط به اوضاع ,شاید یه مقدار هیجان انگیز باشه جونم:-*سرعت چهاردست و پا رفتنت خیلی زیاد شده دلبندم.دیگه ابکاری کامل شدی جیگرم:-*فعلا رفتی تو کار دست گرفتن به در و دیوار و بالا کشیدن ازشون=-Oبا یع ذوق خاصی این کار رو می کنی.و اگه برای خودت خیلی بامزه باشه,یه صدای کش دار جیگری هم چاشنی این حرکت می کنی پسر قشنگم:-*قربونت برم مامانی که چه قدر عشقی:-*مامانی خدا شکر می کنه که یه پسر جیگری مثل شما رو داره:-*امشب پیش بابایی و باباجون و عمو و زن عمو داشتی بازی می کردی,من اومدم توی اتاق.کارم طول کشید و ماندگار شدم توی اتاق.بعد از چند دقیقه دیدم در باز شد و گل پسرم  توی چهارچوب در ایستاده و داره با یه صدای کش دار ذوق کردن من رو نگاه می کنه.تا چشم تو چشم شدم باهات ,سریع چهار دست و پا اومدی  طرفم جونم:-*گرفتم توی قلبم فشارت دادم دلبندم:-*چه حس قشنگی داشتم توی اون لحظه.یه حس جیگری:-*خیلی جیگری نفیسم:-*با هم که توی اتاق بودیم,بعد از شیر خوردن,رفتی سراغ میز کامپیوتر باباجون=-Oدستت رو گذاشتی روی میز و خودت رو بالا کشیدی جونم.ازت عکس انداختم,امیدوارم بابایی فتوشاپ رو درست کنه تا مامانی بتونه عکس های قشنگت رو اپ لود کنه عزیز مامان:-*قابل توجه بابایی:-*بابایی دستت درد نکنه:-*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)