محمد صدرا حقشناس گرگابیمحمد صدرا حقشناس گرگابی، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

برای محمدصدرای کوچولو

رویش یازدهمین مروارید سفید

1394/4/11 3:16
نویسنده : حانی مون
365 بازدید
اشتراک گذاری

یه دفعه خیلی ترسیدم و برات نگران شدم جونم:-(بردمت حموم و طبق معمول اجازه ندادی که موهایت رو خشک کنم.به هر فنی که بلد بودم  متوسل شدم ولی جواب نداد.اخرسر هم بهت پیشنهاد دادم تا سرت رو روی پام بگذاری تا با حوله ,موهایت رو خشک کنم جونم:-*با کلی اصرار قبول کردی.البته به نظرم مذاکره با شما,از مذاکره با پنج بعلاوه یک هم سخت تره جونم:-*همین جور که داشتم دستم رو می بردم به سمت موهات,زدی زیر گریه...دهانت باز شد و انگار یه چیزی توی دهنت بود. ولی به یه جای ثابت رو لثه ی سمت چپت چسبیده بود و تکون نمی خورد.خیلی ترسیدم.یه چیزی مثل خون مردگی و زخم و تاول و هم چیز.فکر کردم دندونت چرک کرده ولی اخهرمگه دندون هنوز درنیامده هم چرک می کنه.بعد فکر کردم لثه ات ابسه کرده.هرچی هم به عمه جون زنگ می زدم,گوشی رو برنمی داشت .دستش به مریضش بند بود,اینو بعدا بهم گفت.می خخواستیم با هم بریم افطاری,کنسلش کردیم تا اگه لازم شد با هم بریم پیش اقای دکتر.خیلی برات نگران شدم.توی اینترنت سرچ کردم.نوشته بود بعضی از دندون های نوزاد,برای دراومدن تاول می زنند یا زخم می شه و ملتهب می شه.الهی جیگرم.خیلی دردناکه:-*:-(اخه وقتی هیچی هم نمی تونی بگی,دلم بیشتر برات می سوزه نفسم:-*عوضش فردای این جریان یه مروارید سفید جدید توی دهن خوشگلت احداث شد قشنگم:-*مبارک باشه:-*بعد از همه دشواری واقعا مبارکت باشه.دندونات وقتی از لثه بیرون می زنند,واقعا از سفیدی و قشنگی می درخشند.باید خیلی مواظبشون باشی.این نعمت خدای مهربون رو تا از دست ندی و درد ناشی از خرابی اش رو تحمل نکنی نمی دونی چه قدر ارزشمنده عزیزدلم:-*همیشه مواظب دندون های قشنگت باش مامانی:-*راستی این دندون پنج از فک پایین سمت چپ  بود جونم:-*

پسندها (1)

نظرات (0)