محمد صدرا حقشناس گرگابیمحمد صدرا حقشناس گرگابی، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

برای محمدصدرای کوچولو

کی به کیه!

1393/9/30 19:28
نویسنده : حانی مون
155 بازدید
اشتراک گذاری

اون روز رفته بودیم خونه ی خاله زهرا.عمو مجتبی رفته بود برای مراسم اربعین کربلا.مرغ های خاله زهرا سردشون بود ,رفتیم که بیاریمشون توی خونه تا سردشون نشه.غذا هم نخورده بودند و کلی گرسنه بودند.باهم رفتیم بهشون غذا دادیم.با چشم های قشنگت نگاه می کردی.برات جالب بود که کوچولو بودند و تکون می خوردند و صدا از خودشون در میاوردند.چشم های کوچولویت را از رویشان برنمی داشتی نفسم:-*وقتی غذاشون رو خوردند ,رفتیم خودمون غذا بخوریم.بعد از غذا ,خوابت گرفت.بغلم گرفتم و خوابیدی.چند دقیقه خوابیدی,تلفن خاله زهرا زنگ زد.خاله زهرا توی اتاق بود و جواب تلفن اش رو داد.از صدایش بیدار شدی میوه ی دلم:-*خاله زهرا صدات کرد.خندیدی و زل زده بودی به صورت من عشقم:-*منم خندیدم مامانی:-*دوباره خاله زهرا صدات کرد و باهات حرف زد.یه دفعه به دهن من نگاه کردی و دیدی که لبم تکون نمی خوره ولی صدایم میاد.لب برچیدی و زدی زیر گریه دلبندم:-*قربونت برم مامانی.ترسیدی نفسم,چون صدا من و خاله زهرا خیلی شبیه همدیگر است.خیلی ها اشتباه می گیرند ما رو.شما هم ظاهرا رفتید توی تیم اونها...نفس مامانی,خیلی دوستت دارم:-*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فایضه مامانه عسل
30 آذر 93 19:32
سلام خوبین ؟ مامان محمدصدرا جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....
حانی مون
پاسخ
سلام.ممنون.چشم.انشا... یکی از برنده ها شما باشید