محمد صدرا حقشناس گرگابیمحمد صدرا حقشناس گرگابی، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

برای محمدصدرای کوچولو

کشف کمد و کشوها

1393/10/16 23:30
نویسنده : حانی مون
152 بازدید
اشتراک گذاری

روزها دارند پشت سرهم و تند تند می گذرند و شما هر روز از دیروزت اقاتر می شی پسر گلم:-*ماشا... مامانی,ولت کنیم می خوای از دیوار راست بری بالا=-Oدقت می کنی تا متوجه بشی ما داریم چه  کاری انجام می دیم تا از رویش تقلید کنی و کپی برابر اصل:-)تامروز سر صبحانه اصرار داشتی قاشق رو بگیری.بهت یه دونه قاشق دادم ولی وقتی اومدم بهت شیر و کورن فلکست رو بدم,سرت رو برگردوندی و با دستهای قشنگت سعی می کردی,قاشق رو داخل کاسه بکنی و باهاش غذات رو بخوری شیرین عسلم:-*کمکت کردم تا بتونی این کار رو هم تجربه کنی جونم:-*حالا حالاها کار داره تا بتونی با قاشق خودت غذا بخوری نفسم:-*چه قدر اون موقع اقا شدی حتما:-)چه کیفی می ده:-*هوووووورا;-)جدیدا رفتی تو نخ کمدها,کابینت ها و کشوها جیگرم:-*می ری طرفشون و با هر زحمتی شده می ایستی و بازشون می کنی و هرانچه محتویات دارند رو وارسی می کنی و بیرون می اندازی پسرک بازیگوش مامان:-*اولین بار که این کار رو کردی,رفته بودی سراغ کشوی بابایی و اخرین بار,فعلا,کشوی میز تلویزیون انا اینا بود...خیلی با دقت و نفسی جیگرم:-*مواظب خودت باش:-*خدا نگه دارت باشه میوه دلم:-*زندگی :-*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد سجاد کوچولو
1 بهمن 93 12:09
سلام محمد صدرای خاله ماشاالله هزار ماشاالله چقدر جیگر و لپ کشانی شدی. یه گاز از اون لپ های نازت طلب من
مامان فدیا
6 بهمن 93 13:36
عزیرم کارای شما مثل پسملی من میمونه اونم دیگه باز کردن کشو ها رو یاد گرفته و کار من دراومده
حانی مون
پاسخ
واقعا که کار می دهند دست ادم.نمی شه یه لحظه تنهاشون گدذاشتالبته تو همین دنبال بازی ها به کارای جالبی می کنند که خوردنی می شند