محمد صدرا حقشناس گرگابیمحمد صدرا حقشناس گرگابی، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

برای محمدصدرای کوچولو

مرواریدهای سفید هیجان انگیز

1393/7/26 1:41
نویسنده : حانی مون
119 بازدید
اشتراک گذاری

روزها و شب ها این دنیا دنبال هم می گذرند و خیلی اتفاقات می افته و عمرمان می گذره.بعضی هایش شیرین مثل تو,بعضی هایش تلخ و بعضی هایش هیجان انگیز و مایه خوشحالی بقیه.باید بگم روز دوازده مهر سال نود وسه,وقتی دیدم دندونت در اومدع خیلی ذوق کرده بودم,به وجد اومدم.حس جالبی داشتم.حس این که بزرگ شدنت جلوی چشم هایم لحظه به لحظه داره طی می شه و چهقدر لذست بخش و شیرین دلبندم.روز قبل از عید قربان,متوجه شدم دندونت از زیر لثه ات بیرون زده و بالاخره از شر خارش وحشت ناک اش راحت شدی جونم.یه ماچ بزرگ از لپ ات کردم و گفتم مبارک باشه نازم.اول به بابایی پیامک دادم.بعدش به انا و خاله زهرا و عمه جون.یه فامیل برایت پیامک تبریک فرستادند با بوس.انا سفارش دندونک داد.زن دایی جون زحمت کشید و برایت دندونک درست کرد.خیلی خوشمزه بود.گندم و حبوبات و گوشت گوسفندی با پیازداغ و ادویه.می گویند که اگه ادم بزرگ ها دندونک نینی ها را بخورند,دندون هاشون ,راحت تر در می اید.خیلی خوش گذشت به همه.همه به خاطر دندون شما خوشحال بودند و تبریک گفتند من اینجا به نمایندگی از همه ی اون ها برای تو بهترینم می نویسم تا انرژی مثبت تبریکات برایت ثبت بشه زندگی.انشا... مابقی دندون های نازت به راحتی دربیاد و زیاد اذیتت نکند جون مامان:-*وقتی می خندی دوتا دندون خوشگلت پیدا می شه خیلی بامزه است.می خواهم بگیر فشارت بدم توی قلبم.می خندی و بینی ات را یه کم می کشی بالا و حالت چشم هایت هم عوض می شه.انگار چشم هایت هم می خنده.اون موقع است که مامان عشق دنیا را می کنه.واقعا این خنده به اندازه یه عالمه به مامانی انرژی می دهد.خیلی جیگری جون مامان:-*

پسندها (1)

نظرات (0)