محمد صدرا حقشناس گرگابیمحمد صدرا حقشناس گرگابی، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

برای محمدصدرای کوچولو

عمه جون من بیدارم!

1393/11/12 1:38
نویسنده : حانی مون
358 بازدید
اشتراک گذاری

رفتیم خونه دایی سعید.حدود ساعت ده شب اومدیم خونه.شما توی راه رفته بودی به یه خواب خیلی ناز.چون خیلی خسته بودی دلبندم:-*وقتی رسیدیم,مامان بزرگ رفت به عمه جون سر بزنه.عمه گفته بود,محمدصدرا رو بیار,ببینمش,دلم برایش تنگ شده.مامان بزرگ گفته بود خوابه.تا برگشت خونه,پنج دقیقه بعدش ,بیدار شدی و یه راست رفتی سر تلفن جونم:-*گوشی رو برداشتی و هی شماره رو و دکمه ها رو می زدی.مامان بزرگ کنارت بود .من فکر کردم,سیمش رو قطع کرده ولی ظاهرا نبوده=-Oپنج دقیقه بعد,عمه جون زنگ زد به موبایل من.گفت محمدصدرا بیداره.تعجب کردم از سوالش.گفتم بله.گفت بهش بگو چی کارم داشته که سه بار زنگ زده به خونمون=-Oبله مامانم,شما با فشار دادن دکمه ردیال,زنگ زده بود به خونه عمه.عمه جون گوشی رو برداشته بود و گفته بود بله ولی وقتی جوابی نگرفته بود,فهمیده بود پسر عسل من بهش زنگ زده تا بگه عمه جون,من بیدارم بیا تا باهم بازی کنیم.عمه اومد و باهات بازی کرد.کلی خندیدی.غش می کردی از خنده وقتی نخ دندون رو می گذاشت بین لب هایش رو هلش می داد بیرون و می افتاد روی مبل.فیلمش موجوده عزیزمامان:-*خیلی جیگری خوشگلم:-*خیلی شیرینی عسلم:-*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)